Ga naar hoofdinhoud

Jouw bedrijf op de kaart zetten!

Herken je dat? Opeens ontvang je weer een keer een handgeschreven kaartje. Iemand heeft de moeite genomen om voor jou een kaartje te schrijven en op te sturen. Hoe leuk is dat? In deze digitale wereld gebeurt dat steeds minder, waardoor een handgeschreven kaartje steeds beter opvalt en vooral heel erg gewaardeerd wordt.

Wil jij opvallen als bedrijf en jouw werknemers, (toekomstige) klanten of opdrachtgevers dit gevoel van waardering ook geven? Vergeet de welbekende e-mail of nieuwsbrief. Stuur dan ook een handgeschreven kaartje! Nu horen wij je denken: dit kost me teveel tijd, maar ik wil dat wel heel graag. Dat komt goed uit, wij doen dat nl. graag voor jou!

Ansichtkaart Succes Wensen Bedrijf

Wie wil jij een kaartje sturen?

Er zijn genoeg redenen om iemand een kaartje te sturen. Hieronder hebben wij wat voorbeelden voor je uitgewerkt:

  • Jouw klantenservice spreekt elke dag met jouw klanten en kent ze door en door. Is er iets niet goed gegaan? Stuur dan een kaartje om te laten weten dat je jouw klant hebt gehoord. Je kan ook jouw klanten bedanken voor hun 1e, 5e of 10e bestelling d.m.v. een handgeschreven kaartje, feliciteer ze met hun verjaardag en/of stuur ze een kortingscode voor een volgende bestelling
  • Reviews zijn belangrijk voor jouw bedrijf. Verstuur een handgeschreven kaartje met QR-code en vergroot daarmee jouw kans op een goede review
  • Nieuwe werknemers een warm welkom heten? Stuur ze voor de 1e werkdag een handgeschreven welkomstkaartje
  • Voor alle belangrijke gebeurtenissen in het leven van jouw werknemers, klanten en zakelijke partners is het veel leuker om een handgeschreven kaartje te sturen
  • Jouw cursisten, leerlingen en cliënten kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken. Stuur ze een handgeschreven kaartje om ze succes te wensen of aan te moedigen

Deze mensen zijn al blij gemaakt met een persoonlijk kaartje

Wij hebben veel positieve reacties van onze werknemers gekregen toen we ze onverwacht verrasten met een reep chocolade en een handgeschreven kaartje. Vooral doordat het kaartje handgeschreven was, dat viel echt op. Dank jullie wel!

Een bedrijf in de ICT

Wij krijgen zelfs foto’s van klanten die ons kaartje op de koelkast hebben hangen, zo leuk vinden ze het!

Een onderneming uit de reisbranche

Eerst stuurden jullie een handgeschreven kaartje naar onze klanten om ze te bedanken voor hun bestelling. Nadat wij met jullie in overleg zijn gegaan hoe we het kaartje ook op een andere manier kunnen inzetten, hebben we ervoor gekozen om een handgeschreven kaartje te gebruiken om klanten te vragen hun (goede) ervaringen te delen door een review achter te laten op onze website. Wij merken nu dat meer klanten een review geven dan voorheen. Het kaartje wordt zelfs dan ook positief genoemd in de review. Heel erg bedankt voor het meedenken!

Een webshop bedrijf uit Amsterdam

Sinds wij door jullie handgeschreven kaartjes laten versturen, krijgen wij van onze klanten steeds vaker leuke reacties. Het wordt echt gewaardeerd door ze.

Een klantenservice

Wij stuurden eerst zelf kaartjes naar onze klanten, we weten hoe erg ze dit waarderen. Maar we merkten dat het ons best veel tijd en organisatie kostte. Daarom zijn we nu blij dat jullie dit van ons hebben overgenomen. Het werkt echt super makkelijk, dank je wel!

Een webshop bedrijf uit het zuiden van het land

Onlangs bestelde ik bij *** een 24-delig servies. Bij levering bleken 6 dinerborden gebroken. Na een telefoontje werden deze nageleverd. Echter: er waren maar 5 borden verstuurd. Opnieuw gebeld met ***. De volgende dag lag er in de brievenbus een grote reep chocolade (goed(s)makertje) met een kaartje erbij als excuus. Dat vind ik nou leuk, zeker in dit digitale tijdperk.

Uit de rubriek ‘Dit vind ik leuk’ Telegraaf

DANK U! En zo mooi met de hand geschreven enzo… Van zulke dingen wordt ik echt vrolijk en blij! TOP!

Een klant van onze klant

Hoe zetten wij jouw bedrijf op de kaart?

Wat leuk dat je anderen wilt verrassen met een handgeschreven kaartje! Wij gaan jou daarmee helpen. Zo maken wij het heel eenvoudig om jouw bedrijf op de kaart te zetten.

Hoe gaat dit dan in zijn werk

  1. Samen nemen wij jouw wensen door, denk hierbij aan: formaat, gelegenheid, tekst, ontwerp, tekst en verzending
  2. Jij levert ons jouw kaartontwerp in eigen huisstijl aan of kiest een ontwerp uit onze webshop
  3. Wij maken afspraken over de aanlevering van de adresgegevens en de tekst
  4. Jij kan weer verder met jouw business en wij gaan voor je aan de slag!
Een handgeschreven kaartje

Meer weten hoe jij jouw bedrijf op de kaart kan zetten?

Wil jij dat wij met jou meedenken over wat het beste bij jou past? Neem dan via ons contactformulier contact met ons op of bel ons op 033 4567429. Je kan ook mailen naar zakelijk@ikstuureenkaartje.nl. Dan bespreken wij met jou de mogelijkheden onder het genot van een kopje koffie of thee.

ansichtkaart bakkie doen? uitnodiging
Back To Top