Ga naar hoofdinhoud

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden nadat je het gebrek constateert, dit bij ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgen voor vervanging.

Retourneren (herroepingsrecht)

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Retourneer je de gehele bestelling, dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneer je een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Alleen de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa 3,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder (bijv. Post NL). Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via ikwilcontact@ikstuureenkaartje.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits we het product inmiddels in goede orde retour ontvangen hebben.

Uitzondering maatwerk

Producten die we op maat voor je maken (zoals het beschrijven van kaartjes) worden volgens de door jou ingevoerde specificaties gemaakt en/of geschreven. Het herroepingsrecht is hierop dan ook niet van toepassing. De verkoop van deze producten is hiermee na succesvolle betaling definitief. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ikwilcontact@ikstuureenkaartje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Back To Top